آموزش انتقال اکانت کلش آف کلنز

سوپرسل ایدی همرا سربازان کلش آف کلنز و کلش رویال
انتقال اکانت کلش آف کلنز در گذشته سختی های زیادی داشت. که از جمله آنها میتوان به ریسک بالا برای هر دو طرف خریدار و فروشنده ، احتمال بن شدن اکانت و از دست دادن اطلاعات شخصی ثبت شده بر روی ایمیل اشاره کرد. که باعث میشد تجربه بدی از این انتقال برای آنها به یادگار بماند. حای نگرانی نیست ، این مشکل تا حد زیادی حل شده است با ما همراه باشید تا همه آنهارا بررسی کنیم.

فهرست مطالب

انتقال اکانت کلش آف کلنز در گذشته سختی های خاص خودش را داشت. که تقریبا برای همه امکان پذیر نبود. ولی به مرور زمان و با آپدیت های اخیر، سوپرسل کمک کرد تا کاربران به صورت خیلی راحت ایمیل سوپرسل اکانت خود را تغییر دهند. و اکانت خود را به شخص دیگری انتقال دهند.

نحوه انتقال اکانت در آپدیت های قبلی

انتقال اکانت کلش آف کلنز و تغییر ایمیل سوپرسل آیدی

در آپدیت های قبلی کلش آف کلنز برای انتقال اکانت خود به شخص دیگری یا تغییر ایمیل سوپرسل چند راه وجود داشت. و حال یک روش جدید نیز به آنها اضافه شده است. که در ادامه به همه آنها میپردازیم.

البته تمامی این روش ها برای انتقال بین دستگاه های خودتان هست و همچنان فروش اکانت بازی از نظر سوپرسل قانونی نیست.

واگذاری ایمیل بازی

اولین و رایج ترین روشی که به ذهن هر فروشنده ای برای انتقال اکانت میرسید واگذاری ایمیل سوپرسل بازی به خریدار بود.

این روش برای هر دو طرف مشکلات زیادی داشت.

گوگل الگوریتم بسیار پیچیده ای برای امنیت اکانت های جیمیل کاربران خود دارد. به صورتی که تا به الان کسی به صورت دقیق متوجه قوانین جیمیل نشده است. از آنجایی که تقریبا اکثر ایرانیان از جیمیل برای حساب های کلش آف کلنز خودشان استفاده میکنند. این کار برای خریداران از ریسک بالایی برخوردار بود ، خریداران اکانت کلش آف کلنز همواره ترس این را داشتند تا سازنده حساب بعد از دریافت پول آپشن های امنیتی جیمیل را از جمله رمز تغییر دهد. و وارد اکانت کلش آف کلنز خود شود.

همچنین واگذاری ایمیل برای فروشندگان کلش آف کلنز همیشه سخت بوده. زیرا ایمیل یک حساب شخصی میباشد و اکثر افراد با ایمیل خود در سایت های مختلفی ثبت نام کرده اند و حساب های گوناگونی با ایمیل خود دارند. همچنین بسیاری از اطلاعات شخصی موبایل های اندرویدی از جمله مخاطبین و عکس های گالری بر روی جیمیل ثبت میشوند. و انتقال جیمیل سوپرسل میتوانست اطلاعات شخصی فروشنده را به خطر بیندازد.

ثبت نام ایمیل سوپرسل برای اولین بار

نحواه انتقال اکانت کلش با ثبت در سوپرسل آیدی

در برخی از اکانت های قدیمی این مورد اتفاق میوفتاد که سازنده بازی از قبل بازی خود را در گوگل پلی ثبت کرده باشه. و خریدار میتوانست برای اولین بار ایمیل خود را در سوپرسل ایدی ثبت نام کرده و مشکلات واگذاری ایمیل را نداشته باشند.

فقط در درصد کمی از اکانت ها این مورد برای انتقال اکانت کلش آف کلنز را داشتند. و هم اکنون در زمستان 1402 هیچ اکانتی وجود ندارد که بر روی سوپرسل ایدی ثبت نباشد.

پیام به پشتیبانی سوپرسل و تغییر ایمیل

ارسال پیام به پشتیبانی سوپرسل برای انتقال اکانت بازی

یکی دیگر از راه های سخت و پر دردسر که زمان زیادی هم باری انتقال اکانت بازی از شما میگرفت. ارسال پیام به پشتیبانی سوپرسل و درخواست تغییر ایمیل با یک دلیل منطقی بود. که شما باید دقت میکردید که هیچ حرفی از فروش اکانت کلش آف کلنز در چت نمیزدید چون فروش اکانت های سوپرسل قانونی نیست و اکانت شما را همان لحظه بن میکردند.

در مورد بن شدن اکانت کلش آف کلنز بیشتر بخوانید.

البته شما باید حتما اطلاعات سازنده اکانت مانند تاریخ دقیق ساخت بازی ، شهر و کشوری که اکانت در آن ساخته شده ، موبایل هایی که با آن وارد بازی شدید و … داشتید تا میتوانیستید این کار را انجام دهید.

هم اکنون این مورد برای انتفال اکانت منسوخ شده و فقط برای اکانت های قفل شده استفاده میشود.

روش انتقال اکانت جدید ، تنها یک دکمه تا تغییر ایمیل!

سوپرسل در جدید ترین آپدیت خود روشی را معرفی کرد که در آن تنها با تنها چند کلیک شما میتوانید ایمیل سوپرسل آیدی اکانت خود را تغییر دهید.

این موضوع آنجایی ارزش پیدا میکند که شما در سریع ترین زمان و بدون هیچگونه از مشکلاتی که در روش های قبلی برای انتقال اکانت معرفی کردیم اکانت خود را بفروش برسانید. و بهترین تجربه را داشته باشید.

برای آموزش تصویری تغییر ایمیل سوپرسل آیدی و انتقال اکانت خود از این روش اینجا کلیک کنید.

برچسب ها :